آقاى على خامنه اى !

آقاى على خامنه اى !

    آقاى على خامنه اى !

بر شما مبارك باد اين بزرگترين افتخارى كه نصيبتان گرديد !
       سليمان زاده
 
كتابهاى درسى سوئد، نه از طرف اداره “ساواك ” كنترل مى شود و نه از طرف وزارت ارشاد مجوز مى گيرد. تنها هيّئت هاى علمى و فرهنگى هستند كه با هدف رساندن علم و آگاهى  به كودكان و نو جوانان  و دانش پژوهان  در تهيه آنها نقش دارند !
 كتاب معلومات عمومى براستى آموزنده است و خواندن آن براى هر نسلى در هر مرحله سنى ارزشمند مى باشد.
 اين كتاب  در دوره هاى متفاوت تحصيلى از كلاس هشتم به بعد پر بارتر و غنى تر مى گردد و از بخش هاى گوناگونى تشكيل شده كه شامل مسائل اقتصادى سياسى، آشنايى با انواع مذاهب، حق و حقوق انسانها و مسئوليت هاى دولت در برابر مردم و مردم در مقابل دولت و قانون و شيوه هاى گوناگون حكومت مدارى است.
امسال اما، در بخش نوع حكومت ها، پس از بررسى حكومت هاى آزاد و دموكراتيك در جهان و حتى تفاوت حكومت هاى دموكراتيك با يكديگر، به حكومت هاى استبدادى و ديكتاتورها و مستبدين پرداخته و براى نمونه دو گونه از اين ديكتاتورها را كه در حال حاضر بر سر نوشت مردم دو كشور گوناگون حاكم هستند، در صفحه ١٨٤ و ١٨٥معرفى ميكند.
نخست الكساندر لوكا چنكو در روسيه سپيد و سپس آيت الله على خامنه اى.
البته با اين توضيح مختصر كه، به اين موضوع اشاره اى نشده است كه در ايران ولى فقيه نه تنها بر جان و مال مردم، بلكه بر ناموس مردم نيز حاكميت دارد !
در اين كتاب، در زير تصوير” بلند قامت ” آقاى خامنه اى كه در پشت سر ايشان عكس آقاى خمينى نيز زينت بخش تصوير ايشان مى باشد، چنين آمده است ؛
” بالاترين رئيس دولتى ايران آيت الله على خامنه اى نام دارد، او همچنين رهبر معنوى و بالاترين فرمانده كل نيروهاى مسلح كشور و بسيج مى باشد. در ايران رهبر تا پايان عمر به رهبرى منصوب مى شود. “
اين كتاب درسى توسط سه زن و يك مرد آموزگار تهيه شده است كه همه آنها از جمله كار تدريس در مراكز آموزشى در سازمانهاى حقوق بشرى نيز فعال مى باشند.
حال بخاطر آنكه تهيه كنندگان اين كتاب آموزشى متهم به وابسته به صهيونيسم بين الملل و ضد اسلام بودن نشوند، بايد خاطر نشان كرد كه در صفحه ٥٧ همين كتاب عكس بسيار غم انگيزى نيز از كشتار فلسطينى ها توسط ارتش اسرائيل در غزه چاپ شده است و در بالاى آن چنين آمده  ؛
” اين عكس نمونهِ سال ٢٠١٣ شد، اين دو كودك بهمراه پدرشان در حمله هاى هوايى اسرائيل در غزه كشته شدند، مادر تنها بازماندهِ خانواده بود. آيا فكر مى كنيد انتشار عكسى از بچه هاى كشته شده سوئدى مى توانست بهمين گونه انتشار يابد ؟”
و بخاطر اينكه ذات مقدس همايونى، “مقام معظم رهبرى ” نفرمايند غربى ها دشمن ارزش هاى اسلامى هستند و با مسلمين دشمنى مى ورزند، در صفحه ٢٧ همين كتاب شاهد تصوير ديگرى هستيم كه يك خانم مسلمان در كودكستانى ( كه ظاهراً شروع مغز شويى ست ) در حال آموزش به كودكان سوئدى مى باشد، تا شايد ” مقام معظم رهبرى ” قانع شوند كه اينگونه هم نيست كه ايشان مى فرمايند !
در زير اين تصوير نيز چنين آمده است ؛
” بيشتر كودكان در سوئد به كودكستان مى روند، كودكستانها در سوئد از كيفيت بسيار بالايى برخوردار هستند كه عمدتاً از طريق مالياتها تأمين مى شوند “
احتمالاً از اين پس، دولت جمهورى اسلامى برهبرى ” بيت رهبرى ” بر دولت سوئد فشار خواهد آورد تا اين ارتقاع درجهِ  “مقام معظم رفيع رهبرى” را به ديكتاتورى اعظم در جهان از كتابهاى درسى حذف نمايند
نخست از سفير خود در سوئد خواهند خواست تا از مقامات سوئدى بخواهد در جهت ممنوعيت اينگونه ” تهمت ها ” اقدام نمايند !
اگر به اقدامات انجام شده از طرف “سفير كبير” ايران وقعى گذاشته نشد،  مقامات وزارت امور خارجه ايران، سفير كبير سوئد در تهران را احظار كرده و مراتب تألم و نگرانى هاى ” عامه مردم ايران ” و همه مسلمانان عالم را در رابطه با ديكتاتور خواندن رهبر مسلمين جهان به اطلاع ايشان خواهند رساند !
البته سفير كبير سوئد به مقامات جمهورى اسلامى گوشزد خواهد كرد كه در سوئد اداره سانسور كتاب و نشريات وجود نداشته و از آن گذشته اداره آموزش و پرورش در كنترل پادشاه سوئد، دولت اين كشور و يا احزاب سياسى نيست !
در مرحله بعد كسانى در پشت پرده به سفير كبير پيشنهاد مقدارى دلار نقد و چند كيلويى گز و پسته و باقلوا و أحياناً چند قطعه فرش ابريشم قم پيشنهاد خواهند داد تا از نفوذ خود در سوئد استفاده كرده و مقامات سوئدى را قانع نمايند تا در جهت اعاده حيثيت از مقام معظم رهبرى تلاشى نموده و مقام معنوى ايشان را بالاتر از حد نلسون ماندلا، تثبيت نمايند.
كه البته سفير كبير سوئد به دليل آزادى مطبوعات در سوئد و با يادآورى افشاى رشوه خوارى قرار داد استات اويل با پسران رفسنجانى و بركنارى رشوه گيران در نروژ، از انجام اين كار سر باز خواهد زد.
سپس در جهت زُدودن اين بد نامى از حيثيت “مقام معظم رهبرى ” تهديدها را آغاز خواهند نمود !
و اگر همه اين اقدامات مؤثر واقع نشد، آنگاه از سربازان گمنام امام زمان خواهند خواست تا در اين رابطه اقدامات لازم را به انجام برسانند !
image1.JPG
image2.JPG
image3.JPG
image4.JPG
Knowledge is power !
    « Socrates