⭕️ اطلاعیه دوم جمعی از فرماندهان میانی ارتش ایران

⭕️ اطلاعیه دوم جمعی از فرماندهان میانی ارتش ایران

توضیح آموزشکده توانا: لازم به ذکر است ما این اعلامیه را با علم به این‌ نکته منتشر می‌کنیم که امکان راستی‌آزمایی آن وجود ندارد. 

فرد ارسال‌کننده نیز که خود از ارتشیان ایران بود تایید کرد که نمی‌تواند به دلایل امنیتی، امکانات راستی‌آزمایی اعلامیه را فراهم کند ولی تاکید کرد که چنین نگاهی در ارتش فراگیر است و همدلی گسترده‌ای با مردم وجود دارد.

این بخش از سخن ایشان مبنی بر شکاف عمیق بین بدنه ارتش با جمهوری اسلامی و نیز همدلی آنان با مردم با ارجاع به واقعیات مستند دیگر قابل اثبات است.

«بیانیه شماره ۲ کمیته انقلاب ارتش» 

ملت شریف ایران!

امروز ایران بیش از هر زمان دیگر نیازمند مشارکت ملی همه اقشار و صنوف کشور است. ما نیز صدای حقانیت شما را شنیده ایم، و دست در دست یاری شما داریم. 

منافع و امنیت ملی توسط حاکمیتی فاسد و بی کفایت، در سطحی کلان و به شدیدترین شکل در معرض خطر است. وابستگی و مراودات مافیایی رژیم جمهوری اسلامی که منتهی به عقد قراردادهایی ننگین گردیده، با ایجاد تهدید در مالکیت ملی کشور و یا واگذاری آن، عملا جایگاه ارتش را که وظیفه ذاتی آن حفاظت از حدود و ثغور کشور و حراست و صیانت از مام وطن است و بر این وظیفه قسم یاد نموده، به جایگاه عاملیت برای دستگاهی ضد ایرانی بدل گردانیده است.

مردم بزرگ ایران!

ایران فردا نه تنها گستره ای آزاد و امن و پر برکت برای همه مردم ایران خواهد بود بلکه ضامن امنیت، دوستی و ایجاد روابط حسنه در منطقه نیز خواهد بود. فلذا امروز همه ما بایستی در مقابله با این رژیم سفاک مشارکت داشته و با چشم پوشی از منافع فردی و با هدفی والاتر نه فقط برای خود، که برای فرزندان و نسل های آینده ایران ضامن اتحادی کاوه ساز در جهت سرنگونی این ضحاک زمان باشیم.

ملت مظلوم و آزادیخواه ایران!

فرزندان شما در بدنه ارتش مشتاقانه نظاره‌گر و در انتظار لحظه الحاق به صفوف خروشان شما هستند، لیکن هدایت هدفمند و مرحله به مرحله اقدامات ضامن بقای این حرکت جمعی و حصول محصول خواهد بود. فلذا از همه آحاد ملت سلحشور ایران تقاضا داریم تا به تحقق موارد زیر اهتمام ورزند؛ 

الف. از خرید و فروش جز در موارد معیشتی خودداری نمایید، این مهم ضامن همراهی طیف گسترده ای از صنوف کشور بویژه بازاریان و خدمه شاغل در سیستم حمل و نقل کشور بوده و کلید تحقق اعتصابات سراسری و به تبع آن مشارکت حداکثری مردم و ورود ارتش خواهد بود. 

ب. برابر اطلاعات واصله، رژیم قصد دارد تا با ایجاد ناامنی در مناطق مرزی بخصوص در مرزهای غربی کشور ضمن ایجاد فضای تبلیغاتی گسترده جهت منحرف نمودن اذهان بویژه در سطح بین الملل، مبارزین را تروریست و تجزیه طلب معرفی نموده تا بدین واسطه اقدامات جنایتکارانه آتی خود را توجیه نماید، که این سیاست رژیم نیز با هوشمندی همه اقوام فهیم ایران و با اطلاع رسانی موثر همچون غائله خودساخته هتک حرمت به مقدسات نقش بر آب خواهد شد.

ج. در تاریخ معاصر و گستره جغرافیایی ایران بزرگ، خوزستان همواره نقشی تأثیرگذار در گذر از گلوگاه های تاریخی این سرزمین داشته است، این‌بار نیز قرعه به نام مردم شجاع این خطه افتاده تا همچون همیشه یاری رسان همه ایران باشند. چند ماه بیشتر از فاجعه متروپل نمی‌گذرد، واقعه ای که گرچه فقط مشتی نمونه خروار از فساد گسترده حکومتی و مایه رسوایی مجدد و تکراری ارکان مختلف رژیم بود، داغ بزرگ دیگری بر جان زخمی خوزستان نهاد. داغی که تمام ایران را سوزاند و مشارکت و اعتراض همه ایران را در پی داشت، لیکن امروز ایران است که منتظر مشارکت تمام کننده و نتیجه ساز خوزستان است. مشارکت امروز خوزستان به منزله تیر خلاصی بر بدنه‌ی دستگاه سرکوب رژیم است؛ چرا که نه تنها بعلت افزایش آگاهی عمومی، رژیم بیش از هر زمان دیگر ریزش در نیروهای سرکوب خود را تجربه می‌کند، که علاوه بر ناکافی بودن نیروهای باقی مانده که عملا موجب کسری شدید نیرو در برخی شهرها شده، پس از گذشت دوهفته، این نیروها در وضعیتی کاملا مستهلک قرار دارند چنانکه دست به استفاده از کودکان برای پر کردن صفوف سرکوب خود زده اند. از طرفی تجربه مبارزاتی مردم خوزستان نشان داده که همواره رژیم برای سرکوب خوزستان ناچار به بسیج همه نیروهای خود بوده که امروز دیگر چنین توانی ندارد. امروز یک ایران چشم به راه خوزستان است.

ادامه را اینجا بخوانید

#ارتش #اعتراضات_سراسری #مهسا_امینی #یاری_مدنی_توانا 

@Tavaana_TavaanaTech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.