مبارزان کورد ‏داعش‬ را از شرق و جنوب ‏کوبانی‬ بیرون راندند

مبارزان کورد ‏داعش‬ را از شرق و جنوب ‏کوبانی‬ بیرون راندند

مبارزان کورد داعش‬ را از شرق و جنوب کوبانی‬ بیرون راندند

عکس ‏عبدالعظیم هزاره‏

نیروهای ی.پ.گ و ی.پ.ژ در 59امین روز مقاومت با وارد ساختن ضربات مهلک بر پیکره تبهکاران داعش, آن تبهکاران را از برخی نقاط اشغالی کوبانی بیرون راندند. در جریان آخرین درگیری‌ها در کوبانی دست‌کم 12 تبهکار کشته شدند. همچنین 2 مبارز ی.پ.گ جان باختند.

مرکز اطلاع‌رسانی ی.پ.گ با صدور بیانیه‌ای مکتوب اعلام کرد که حملات تبهکاران و مقاومت ی.پ.گ و ی.پ.ژ در 59امین روز ادامه دارد . درگیری‌های سنگینی هم در کوبانی روی می ‌دهد. این مرکز افزود که نیروهای ی.پ.گ و ی.پ.ژ در مرکز شهر به پیشروی ادامه می‌دهند و ضرباتی مهلک بر پیکره تبهکاران وارد ساخته‌اند.

در اطلاعیه آمده:

«در جبهه شرقی در حومه مسجد حاج‌رشاد و خیابان شهرداری در شبانه‌روز گذشته میان نیروهای ما و تبهکاران داعش درگیری سنگین روی داد. در خیابان شهرداری نقاطی که از سوی تبهکاران داعش اشغال شده بود, پاکسازی شد. تا جایی که مشخص شده, 7 تبهکار کشته شده‌اند.

جیهه جنوبی

در جبهه جنوبی هم نیروهای ما به پیشروی ادامه دادند و برخی نقاط اشغالی را آزاد ساختند. درگیری‌ها در این منطقه تا سحرگاه امروز ادامه یافت. آمار کشته و زخمی‌های تبهکاران بدست نیامد.

در جبهه غربی هم در حومه روستای منازی و تپه رادیو حملاتی علیه مواضع تبهکاران صورت گرفت. تا جایی که مشخص شده در این حمله هم 5 تبهکار داعش به هلاکت رسیدند.

جان باختن دو مبارز

در درگیری‌های 24 ساعت گذشته 2 تن از رفقای ما پس از نبردی قهرمانانه جان باختن».

عکس ‏‎Mali Rad‎‏
عکس ‏‎Mali Rad‎‏
عکس ‏‎Mali Rad‎‏
عکس ‏‎Mali Rad‎‏
عکس ‏‎Mali Rad‎‏