حمله ی هماهنگ شده ی صدا و سیما، کیهان و سایت های امنیتی ، علیه متخصصان و اساتید

حمله ی هماهنگ شده ی صدا و سیما، کیهان و سایت های امنیتی ، علیه متخصصان و اساتید

  حمله ی هماهنگ شده ی صدا و سیما، کیهان و سایت های امنیتی ، علیه متخصصان و اساتید

حمله ی هماهنگ شده ی صدا و سیما، کیهان، سایت های امنیتی و وابسته به محافل نظامی، علیه متخصصان و اساتیدی(صادق زیبا کلام، هرمیداس باوند) که سیاست های اتمی را به ضرر منافع ایران می دانند،
آقای شیرزاد،نماینده ی مجلس ششم در سخنرانی دانشگاه تهران گفته بود: “از چاه هسته‌ای آبی درنمی‌آید، مگر برای بعضی‌ها نانی درآید. اما دریغ از یک لیوان آب.
آقای شیرزاد که دکترای فیزیک ذرات بنیادین از دانشگاه شریف دارد، با تاکید بر اینکه ایران در زمینه هسته‌ای “نه منابع اولیه دارد نه احاطه به فن‌آوری”، برنامه هسته‌ای ایران را غیرقابل توجیه خواند.
وی گفته :”به فرض که بپذیریم انرژی هسته‌ای حق مسلم است؛ ما در این چند سال به خاطر تحریم و… ضرر مسلم هم دیدیم. اما هیچ سود مسلمی هنوز عاید ما نشده است. این سود کی قرار است عاید مردم شود؟”
همچنین صادق زیبا کلام بارها اعلام کرده که ما باید بدانیم که در صنعت هسته‌ای تنها چیزی که وجود ندارد پیشرفت علمی است و این صنعت تنها هزینه‌بر است.
این عضو هیات علمی دانشگاه تهران در سخنرانی اردیبهشت خود در دانشگاه آزاد گفته بود :
باید بدانید این وضعیت حاصل خوبی نداشت از اینکه از سال ۸۴ نگذاشتند درباره برنامه هسته‌ای صحبت شود به نفع کشور تمام نشد زیباکلام با ابزار خواندن مسئله‌ هسته‌ای برای استکبار ستیزی گفت: اولین مسئله‌ای که درباره هسته‌ای وجود داشت این بود که ابزاری در دست حاکمیت برای اشاعه آمریکاستیزی شد و قرائت دولتی بر آن حاکم شد. بعد از سال ۸۲ که موضوع هسته‌ای ما لو رفت دلیل برای آن ادامه آن عنوان شد اولین مسئله پیشرفت علمی کشور و مسئله دیگر رشد صنعتی و اقتصادی کشور بود.
Sadegh Zibakalam
+کارگاه آموزشی شهروندیار

Read more (22 lines)

11
1