یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش.  سیامک دهقان‌پور از برنامه افق در صدای آمریکا

یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. سیامک دهقان‌پور از برنامه افق در صدای آمریکا

سیامک دهقان‌پور از برنامه افق در صدای آمریکا کنار گذاشته شد

سیامک دهقانپور و همسرش حمیده آرمیده، مجریان موفق صدای آمریکا

 خبرهای رسیده از ساختمان کوهن محل استقرار بخش فارسی صدای آمریکا در واشتنگن دی‌سی تایید می‌کند، سیامک دهقان‌پور مجری برنامه افق از تیم تولید و اجرای این برنامه کنار گذاشته شده‌است.
 
بر اساس اطلاعات رسیده به خبرگزاری ایرانشهر برخی اختلاف نظرها بین سردبیر ارشد صدای آمریکا (محمد منظرپور) و تیم تهیه افق موجب جدایی آقای دهقانپور از مجموعه برنامه افق در صدای آمریکا شده‌است. 
 
آخرین برنامه افق با اجرای سیامک دهقان‌پور در مورخ دوازدهم فروردین 1394(اول آپریل 2015) از این شبکه تلویزیونی پخش شد و پس از آن آقای دهقانپور در مجموعه فعالیت‌های صدای آمریکا چه در پشت دوربین و چه در مقابل آن حضور نداشته است. 
 
پس از انتصاب ستاره درخشش به مدیریت بخش فارسی صدای آمریکا و انتخاب محمد منظرپور به سردبیری ارشد این رسانه فارسی زبان انتظار تغییرات جدی در ساختار این رسانه دور از ذهن نبود و همین امر برخی اخراج‌ها و انفصال چهره‌های شناخته شده صدای آمریکا را توجیه کرده است. اگرچه از تاثیر مثبت این تغییرات در میزان جلب مخاطب گزارش جامعی منتشر نشده است.
آقای دهقان‌پور فارغ التحصیل رشته سینما و تئاتر از دانشگاه هنر است و در دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق به عنوان سرباز از مرزهای ایران دفاع کرده، او در افق نیز کوشیده بود مرزبندی‌های سیاسی را به نفع منافع ملی ایرانیان در نوردد و برنامه‌ای تاثیرگذار به مخاطبان خود ارائه دهد.