خودکشی فریناز خسروانی  از کارمندان “هتل تارا” بخاطر دفاع از خود وتجاوز یک عنصر متجاوز  اطلاعاتی

خودکشی فریناز خسروانی از کارمندان “هتل تارا” بخاطر دفاع از خود وتجاوز یک عنصر متجاوز اطلاعاتی

  فریناز خسروانی  از کارمندان “هتل تارا” جهت حفظ “ناموس” و جهت جلوگیری از تجاوز کارمند وابسته به “اداره‌ی اطلاعات” از طبقە چهارم پرتاب و خودکشی کرد

عکس ‏کارگاه آموزشی شهروندیار‏

ابهامات در مرگ یک دختر جوان مهابادی و کارمند هتل تارا واقع در این شهر، ابعادی تازه‌تر از خشم شهروندان مهابادی و اذهان عمومی کردستان را به خود گرفت.

به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا روز دوشنبه چهاردهم اردیبهشت‌ماه، یک دختر جوان اهل مهاباد به نام فریناز خسروانی که از کارمندان “هتل تارا” بوده است، طبق هرآنچه اعلام شده و جهت حفظ “ناموس” و جهت جلوگیری از تجاوز کارمند وابسته به “اداره‌ی اطلاعات” از طبقە چهارم این هتل خود را به پایین پرت کرده است.

گفته شهروندان مهابادی و موج عظیم خبری در فضاهای اجتماعی، فردی که قصد تجاوز به این دختر جوان را داشته از افراد وابسته به اداره اطلاعات بوده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که صاحب هتل به نام “نادر مولودی” زمینه تجاوز این فرد را در راستای کسب امتیاز برای هتل خود فراهم کرده و در نتیجه فریناز ناچار به خودکشی می‌شود، اما مدیر هتل و افراد نزدیک به او، خبرها را کذب اعلام کرده‌اند.

یکی از بستگان نزدیک به مدیر هتل تارا به خبرنگار کُردپا اعلام کرد: خبرهای انتشار یافته در مورد این حادثه در شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها واقعیت ندارد، اما وی خبر مرگ فریناز در هتل تارا و علت مرگ وی به دلیل سقوط از طبقه‌ی سوم هتل را تایید کرده است.
آژانس کُردپا در صورت عدم صحت اظهارات این منبع، نام و عنوان وی را جهت تنویر افکار عمومی منتشر خواهد کرد.

این فرد که نخواست نامش فاش شود، در ادامه اظهار داشت: کارمند اداره‌ی گردشگری توسط اداره‌ی آگاهی مهاباد بازداشت و 2 روز است که تحت بازجویی قرار داشته و به رابطه با فریناز اعتراف کرده است.

این منبع مطلع هویت وابسته بودن کارمند اداره‌ی گردشگری به اداره‌ی اطلاعات را تکذیب کرده است، اما تمامی خبرهای منتشر شده حاکی از این است که فرد مذکور از کارمندان اداره‌ی اطلاعات و از دوستان مدیر هتل تارا بوده است.

انتشار این خبر، موجی از نارضایتی و اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی را درپی داشته است.

به دنبال انتشار این خبر در رسانه‌ها، اتحادیەی زنان حزب دموکرات کوردستان در این خصوص اعلامیه داده و خواستار تجمع اعتراضی مردم در روز پنجشنبه (فردا) در مقابل ساختمان هتل تارا شده اند.شهروندان مهابادی اعلام کرده‌اند که تجمعی اعتراضی را جهت محاکمه صاحب هتل و بانیان این حادثه در مقابل هتل تارا برگزار خواهند کرد.

فریناز خسروانی ٢٦ ساله ساکن مهاباد و دارای لیسانس کامپیوتر بود.

منبع: http://bit.ly/1Igqe9n
………………
کارگاه آموزشی شهروندیار