قوانین رسمی‌ اداره مهاجرت آمریکا برای اولین بار به زبان فارسی

قوانین رسمی‌ اداره مهاجرت آمریکا برای اولین بار به زبان فارسی

قوانین رسمی‌ اداره مهاجرت آمریکا برای اولین بار به زبان فارسی

قرعه کشی‌ رایگان گرین کارت آمریکا این ماه به اتمام می‌رسد. آیا میدانید چگونه مراحل آن را رایگان انجام دهید؟ برای اولین بار به زبان فارسی‌: آشنایی کامل به فرم رایگان قرعه کشی‌ گرین کارت آمریکا (ماه اکتبر) و سایر قوانین رسمی اداره‌ي مهاجرت آمریکا (شغلی‌، سرمایه‌گذاری، دانشجویی، گرین کارت)

قوانین رسمی‌ اداره مهاجرت آمریکا

بخش ۱: مهاجرت شغلی و سرمایه‌گذاری

بخش ۲: ویزای تحصیلی، دانشگاهی و تحقیقات

بخش ۳: اقامت دائم و گرین‌کارت

بخش ۴: قرعه کشی‌ سالانه گرین کارت (فقط یک ماه)

آگاهی‌ تنها راه جلوگیری از سؤ استفاده است. به جای هزاران دلار خرج ، با کمترین هزینه با قوانین مهاجرت به آمریکا آشنا شوید. بهترین هدیه برای اقوام و دوستان متمایل مهاجرت به آمریکا

مهاجرت، به نوعی جدایی از ریشه‌هاست و کار آسانی نیست. بسیاری از هم‌وطنان تمایل به مهاجرت به آمریکا دارند اما آگاهی کافی از جزئیات قوانین مهاجرت و مشکلات زندگی مهاجران در آمریکا ندارند. این جزوه برای آموزش هم‌وطنان و جلوگیری از سوءاستفاده از آن‌ها در امر برنامه‌ریزی مهاجرت و براساس ترجمه‌ی مستقیم از وب‌سایت رسمی اداره‌ی مهاجرت آمریکا تهیه گردیده است.

این جزوه بدون حمایت هیچ دولت، گروه سیاسی و یا وکیل تهیه‌شده و برای آن ساعت‌ها وقت صرف شده‌است. تمام حقوق تألیف و ترجمه‌ی این جزوه متعلق به وب‌سایت Kodoom.com می‌باشد. کپی غیرمجاز این جزوه بدون حمایت از این وب‌سایت و پرداخت هزینه غیراخلاقی و غیرقانونی بوده و قابل تعقیب قانونی‌ میباشد و جلوی ادامه ی این قبیل تلاش‌های عام‌المنفعه در جامعه را می‌گیرد.