اعدام در ملا عام حربه ای برای فرمان برداری

اعدام در ملا عام حربه ای برای فرمان برداری

حکومت اسلامی ترس و ترور را برای تربیت و فرمان برداری مردم  بکار میگیرد


این تصویر تماشاگران اعدام ۳ جوان متهم به تجاوز به عنف در شهرستان دهدشت استان کهکیلویه و بویراحمد است. این اعدام صبح امروز در میدان مرکزی شهر انجام شد. در تصویر تعداد زیادی کودک و نوجوان دیده می شود که در کنار خانواده خود به تماشای صحنه دار زدن ایستاده اند. تماشای صحنه های خشونت آمیز مانند اعدام تاثیرات بلند مدت و عمیقی بر سلامت و بهداشت روانی شهروندان می گذارد.
چند روز پیش آژانس کردپا خبر داد که چند کودک اهل روستای “کلاش لولم” بە هنگام تاب بازی خواستەاند که صحنە اعدام “رئوف مصطفایی” یک شهروند این شهر را به عنوان بازی تکرار کنند که در همین حین کودک ٨ ساله جان خود را از دست می‌دهد.نام این کودک مهران و فرزند شخصی به نام ابراهیم یوسفی بود.
در حالیکه در بیشتر کشورهای دنیا برای تماشای صحنه های خشونت بار فیلم ها و حتی بازی های کامپیوتری محدودیت های سنی اعمال می شود اما متاسفانه در ایران بر اجرای علنی اعدام ها اصرار می شود و هیچگونه محدودیت سنی و .. نه از سوی دولت و نه از سوی خانواده ها، برای تماشای آن وجود ندارد، بطوریکه این مراسم ها به صحنه آموزش عملی و علنی ترویج خشونت در جامعه تبدیل شده است.