کشته شدن ۴۰مزدور رژيم ايران در فرودگاه بين المللی دمشق

کشته شدن ۴۰مزدور رژيم ايران در فرودگاه بين المللی دمشق

تلويزيون اورينت خبر دادکه رزمندگان سوريه اعلام کردند با شليک موشکهای دست ساز به فرودگاه بين المللی دمشق 40 مزدور رژيم ايران را از پای درآوردند.

فرمانده گردان سيف الاموی وابسته به ارتش آزادی اعلام کرد 40 مزدور رژيم ايران که در يک هواپيما در باند فردوگاه بين المللی دمشق بودند هدف قرار گرفته و تمامی آنها کشته شدند.

=============================

ژنرال فراس معلا فرمانده عملیاتی ارتش اسد کشته شد


شورای فرماندهی نظامی وابسته به انقلابيون سوری روز شنبه 8-6-2013 اعلام کرد در یک کمین نظامی در دمشق ، ژنرال فراس معلا فرمانده عملیاتی ارتش اسد را به قتل رسانده است.
به گزارش العربیه.نت، مصعب ابوقتاده مدیر دفتر اطلاع رسانی شورای فرماندهی نظامی در دمشق و حومه با تایید این خبر، گفت:” ژنرال فراس معلا در کمینی که از سوی ارتش آزاد سوریه گذاشته شده بود به قتل رسید.”
ابوقتاده افزود:” ارتش اسد روحیه نظامی خود را کاملا از دست داده، به طوری که سربازان اسد از نظر روحی در وضعیت مناسبی به سر نمی برند.”
رئیس دفتر اطلاع رسانی شورای فرماندهی نظامی مخالفان گفت:” ما با ضبط مکالمات بیسیم آنها دریافتیم که از نظر روحی بسیار متزلزل و وحشت زده هستند”.
ابوقتاده گفت:” این عملیات که به کشته شدن فرمانده عملیات ارتش اسد منجر گردید، با گارگذاری یک بمب کنار جاده ای صورت گرفت که ضربه دردناکی به ارتش اسد به شمار می آید”.
وی افزود:” ارتش آزاد سوریه تصمیم دارد که به موازات جنگ منظم علیه رژیم اسد، به عملیات نوعی علیه فرماندهان بلند پایه ارتش و مسئولان سوری ادامه دهد”.

فعالان سوری گزارش دادند که ارتش اسد محاصره مناطق حومه دمشق را افزایش داده و تمامی گذرگاههای این مناطق را بسته است. این فعالان در گزارش خود آورده اند که ورود غذا و دارو به مناطق حومه دمشق به سختی صورت می گیرد.