محسن رفیقدوست و نخستین فساد بزرگ بانکی فاش شده در جمهوری اسلامی

محسن رفیقدوست و نخستین فساد بزرگ بانکی فاش شده در جمهوری اسلامی

محسن رفیقدوست و نخستین فساد بزرگ بانکی فاش شده در جمهوری اسلامی

5555 محسن رفیقدوست و نخستین فساد بزرگ بانکی فاش شده در جمهوری اسلامی
دوستی رفیق‌دوست با حسن روحانی به سال‌های دور برمی‌گردد. او معتقد است روحانی نه اصولگراست نه اصلاح‌طلب؛ هم اصولگراست هم اصلاح‌طلب …  اکثر مردم ایران محسن رفیق‌دوست را جدای این تفاسیر یار همیشگی و دائمی آیت الله هاشمی رفسنجانی می‌دانند. همانطور که او از خاطرات گذشته و امروز خود با آیت الله هاشمی سخن می‌گوید. رفاقت خوبی هم با رئیس دولت یازدهم، حسن روحانی دارد …( پایگاه خبری تحلیلی انتخاب  – ۲۹ مهر ۱۳۹۲)

 

با توجه به اینکه حسن روحانی ادعا می‌کند او یک حقوقدان است، پس چرا قانونی‌ را که به عقیده بسیاری از حقوقدانان موجب فساد میشود را پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ برای اجرا ابلاغ کرده است؟ آیا با این کار منافع دوست خود محسن رفیق‌دوست را به سلامت جامعه ایران ترجیح داده است؟

 

روز ۲۲ سپتامبر٬ یک روز قبل از آغاز سال تحصیلی در ایران٬ مجلس حکومت اسلامی قانونی تصویب کرد که بر اساس آن به ناپدری اجازه ازدواج با فرزند خوانده را میدهد. و پنجشنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست و بد سرپرست از سوی حسن روحانی برای اجرا ابلاغ شد. بسیاری از حقوقدانان تصویب این قانون را موجب گسترش یافتن فساد در جامعه می‌دانند.