۱۱ بهمن ۱۳۹۲  جلوگیری از مراسم دو اعدامی اهواز و بازداشت دست‌کم سه نفر  پس از اعدام هاشم شعبانی و هادی راشدی، دو زندانی سیاسی عرب در اهواز، مسئولان وزارت اطلاعات نه اجساد آن‌ها را به خانوده‌هایشان تحویل داده‌اند و نه اجازه داده‌اند مراسمی برای این دو برگزار شود. مأموران به تجمع اعتراضی جوانان حمله کرده و دست‌کم سه نفر را بازداشت کرده‌اند.   هاشم شعبانی و هادی راشدی در روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه جاری اعدام شدند به‌گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مسئولان امور از تحویل اجساد هادی راشدی و هاشم شعبانی خودداری کرده و خانواده این دو زندانی اعدام‌شده را تهدید کردند که اگر مراسمی در مسجد برگزار کنند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

۱۱ بهمن ۱۳۹۲ جلوگیری از مراسم دو اعدامی اهواز و بازداشت دست‌کم سه نفر پس از اعدام هاشم شعبانی و هادی راشدی، دو زندانی سیاسی عرب در اهواز، مسئولان وزارت اطلاعات نه اجساد آن‌ها را به خانوده‌هایشان تحویل داده‌اند و نه اجازه داده‌اند مراسمی برای این دو برگزار شود. مأموران به تجمع اعتراضی جوانان حمله کرده و دست‌کم سه نفر را بازداشت کرده‌اند. هاشم شعبانی و هادی راشدی در روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه جاری اعدام شدند به‌گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مسئولان امور از تحویل اجساد هادی راشدی و هاشم شعبانی خودداری کرده و خانواده این دو زندانی اعدام‌شده را تهدید کردند که اگر مراسمی در مسجد برگزار کنند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

پس از اعدام هاشم شعبانی و هادی راشدی، دو زندانی سیاسی عرب در اهواز، مسئولان وزارت اطلاعات نه اجساد آن‌ها را به خانوده‌هایشان تحویل داده‌اند و نه اجازه داده‌اند مراسمی برای این دو برگزار شود. مأموران به تجمع اعتراضی جوانان حمله کرده و دست‌کم سه نفر را بازداشت کرده‌اند.

هاشم شعبانی و هادی راشدی در روز یکشنبه ششم بهمن‌ماه جاری اعدام شدند

به‌گزارش هرانا، تارنمای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، مسئولان امور از تحویل اجساد هادی راشدی و هاشم شعبانی خودداری کرده و خانواده این دو زندانی اعدام‌شده را تهدید کردند که اگر مراسمی در مسجد برگزار کنند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.