این‌ها صحنه‌هایی است که یک زن سوری از زندگی تحت حکومت «دولت اسلامی» یا همان داعش گرفته است. این زن زیر نقاب خود دوربین مخفی نصب کرده و در شهر گشته که دنیا ببینند، زندگی در یکی از افراطی‌ترین حکومت‌های اسلامی چگونه است.

مادری در حالی که کلاشینکوف بر دوش خود حمل می‌کند، فرزندش را به زمین بازی می‌برد.

مردی در حین رانندگی به زن سوری‌ای که فیلمبردار این تصاویر است دستور می‌دهد که به نزدیک ماشین او برود. مرد به زن سوری تذکر می‌دهد که نقاب او مناسبت نیست. زن عذر می‌خواهد و می‌گوید: «نقاب من کمی نازک است». مرد می‌گوید: «درستش کن؛ خدا زنان پوشیده را دوست دارد.»

در صحنه‌ای تکان‌دهنده در یک کافی نت، زنانی که بدون لهجه فرانسوی صحبت می‌کنند پای کامپیوترها نشسته‌اند و با خانواده‌هاشان صحبت می‌کنند. این‌ها زنان فرانسوی هستند که در رسانه‌ها با عنوان «عروس‌های جهادی» مشهور شده‌اند: زنان مسلمان یا نوکیشان مسلمان‌ که با کمال میل داوطلب شده‌اند تا جهاد نکاح کنند و با جنگجویان گروه «دولت اسلامی» یا همان داعش پیوند نکاح بسته‌اند.

بر اساس گزارش کانال ۲ تلوزیون فرانسه، در حال حاضر حدود ۱۵۰ زن فرانسوی در کنار افراط‌گرایان جهادی گروه «دولت اسلامی» زندگی می‌کنند. یکی از این زنان با عصبانیت رو به وب کم کامپیوتر می‌گوید: «من خطرات آمدن به اینجا [سوریه] را نپذیرفتم که دوباره به فرانسه برگردم.»

این تصاویر از شهر رقه (الرقه) است که اکنون پایتخت گروه «دولت اسلامی» (داعش) محسوب می‌شود. رقه شهری در ساحل شمالی رودخانه فرات و ۱۶۰ کیلومتری شرق حلب است که مردم آن اکنون ۱۸ ماه است تحت قوانین حکومت داعش زندگی می‌کنند.

نام زن سوریه‌ای که دوربین را حمل می‌کند، ذکر نشده اما پروژه دوربین مخفی در شهر رقه را کانال ۲ تلوزیون فرانسه حمایت کرده و در یوتیوب منتشر کرده است.