فروش کودکان به اسرائیل، جنایت دیگر داعش

فروش کودکان به اسرائیل، جنایت دیگر داعش

فروش کودکان به اسرائیل، جنایت دیگر داعش

 


یک روزنامه انگلیسی از فروش کودکان و زنان به عنوان یکی از راه های تامین درآمد برای گروه تروریستی داعش نام برد.
روزنامه “تايمز” تأکید کرد که داعش مرتکب جنایت قاچاق انسان می شود و کودکان عراقی و سوری را به رژیم صهیونیستی می فروشد.
بر اساس این گزارش، داعش هر کودک عراقی یا سوری را به قیمت ده هزار دلار آمریکا به رژیم صهیونیستی می فروشد.
این گزارش می افزاید: داعش با هماهنگی میانجی هایی که با مافیای اسرائیلی در ارتباط هستند، فقط کودکان شیرخواره را خریداری می کند و آن ها را به خانواده های ساکن در اراضی اشغالی فلسطین که فرزند ندارند، می فروشد.
فروش این کودکان در سوریه صورت می گیرد و پس از انجام توافق، عناصر داعش کودکان را از سوریه به ترکیه منتقل کرده و در آنجا میانجی ها کودکان را به مافیای اسرائیلی تحویل می دهند و آنان نیز کودکان را به تل آویو منتقل می کنند.
منابع یاد شده افزودند: یک وکیل اسرائیلی که از حمایت برخی از خاخام های یهودی برای افزایش جمعیت شهرکها برخوردار است، این باند قاچاق و فروش انسان را اداره می کند.
به نوشته تایمز، داعش یک بازار قاچاق و فروش انسان در منطقه قدس در شهر موصل در شمال عراق ایجاد کرده و در این بازار، زنان و کودکان را در ازای مبالغی زیادی می فروشد، این اقدام داعش منبع درآمدی برای این گروه تروریستی و تامین قسمتی از هزینه های عناصر آن می باشد.
به گزارش تایمز، داعش بازار دیگری در شهر الرقه سوریه ایجاد کرده و در آن جا نیز به فروش زنان و کودکان از طایفه های ایزدی، مسیحی و اقلیت های دیگر اقدام می کند.
این روزنامه انگلیسی همچنین فاش کرد که قیمت هر کودک به ده هزار دلار می رسد، اما زنان با قیمت های ناچیز به عناصر این گروه فروخته می شوند تا آنان را به جنگ تشویق کنند و در این حال داعش زنان زیبا را برای ازدواج با سرکردگان خود انتخاب می کند.
کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی اعلام کرده که بیش از 25 هزار زن و کودک (عراق و سوری) توسط عناصر داعش زندانی شده و مورد تعرض جنسی قرار گرفته اند و سپس به عنوان برده و اسیر جنگی فروخته شده اند.
بر اساس این گزارش، داعش علاوه بر قاچاق انسان با مافیای تجارت اعضای بدن نیز همکاری می کند و پس از ربودن افراد، اعضای بدن آنان را می فروشد.
باندهای قاچاق اعضای بدن اعلام کرده اند که به علت کثرت کشتار در سوریه، قیمت هر جسد از بیست هزار دلار به کمتر از ده هزار دلار کاهش