کثافت‌ها هم اسید می‌پاشند هم میزنند

کثافت‌ها هم اسید می‌پاشند هم میزنند

کثافت‌ها هم اسید می‌پاشند هم میزنند

فيلم حمله نيروى انتظامى تحت فرمان وزارت کشور دولت روحانی به مردم معترض اصفهان و كتك زدن دختران

بانویی فریاد میزند: «کثافت‌ها هم اسید می‌پاشند هم میزنندمون»

تظاهرات اصفهان -۳۰ مهر ۱۳۹۳

مردم حاضر در صحنه با نفرت از نيروى سركوبگر انتظامى ميگويند: هم اسيد مى پاشند و هم كتك ميزنند، فكر ميكنند مردم نمى دانند خودشون هستند اين اسيدپاشى ها را انجام ميدهند …
يك بانوى آزاديخواه اصفهانى در يك كامنت در صفحه سپيده دم نوشته است:

« اينا (روحانی و خاتمی) از اسيد پاش بدترن، ما وقتى روبروى دادگسترى هيچ جواب قانع كننده اى از دادستان نگرفتيم، تجمع رو تبديل به راهپيمايى كرديم و رفتيم توى خيابون دروازه شيراز، فقط هركى اونجا بود حرفمو ميفهمه، شعارها رنگ و بوى سياسى نداشت، تنها تقاضا حفظ امنيت بود، چشمتون روز بد نبينه، يگان ويژه ها محاصرمون كردن و ريختن رو سرمون و تا ميتونستن با باتون پير و جوون و زن و مرد و ميزدن. ميخوام بدونم اينه جواب ما؟ اينه حفظ امنيت شما؟ يه خدايى هم هست، ننگ بر شما. بى غيرتا، اميدوارم سر ناموس خودتون بياد. »

متن اعتراضی گروهی از فعالان داخل كشور

« شنبه اصفهان تعطیل است »

در پی اسید پاشی‌های اخیر در چند روز گذشته و جراحت‌ها و فاجعه‌های بجای مانده و همچنین خودجوشی مردمی در خیابان نیکبخت مقابل دادگستری تصمیم گرفته شد شنبه مورخ ۳ آبان کلیه مقاطع تحصیلی از دبستان تا دانشگاه‌های استان اصفهان اعتصاب کرده و تعطیل گردد. نگران غیبت‌های غیرموجه و حذف واحد نباشید زیرا معلمان ، دبیران و استادان نیز خود بچه و ناموس در این استان دارند و نگران امنیت آنان هستند…
یکبار هم ما غیرت نشان دهیم و بخواهیم. هرچقدر سکوت کردیم در مقابل خشکی زاینده رود کافیست در برابر جان و امنیت ناموسمان دیگر سکوت نمیکنیم!
لطفا از هر کجای ایران هستید این خبر را کپی و اطلاع رسانی کنید…
کپی برای افرادی که نگران امنیت ناموس و بچه هایشان در سراسر ایران هستند اجباری است.

محمد آس جی اچ

فریاد یکی‌ از هموطنان: “مسئولان اسید پاشی به شهروندان ایران به ترتیب ولی فقیه، ریاست جمهور، وزیر کشور و ریاست پلیس اصفهان میباشند. این اشخاص مستقیماً مسئول امنیت شهروندان میباشند و در غیر اینصورت بی لیاقت بوده و باید استعفا دهند! ”

آیا فردی که در تبلیغات انتخاباتی خودش چنین شعار های پوچی سرداده بود، اکنون مسئولیتی در قبال این جنایت بر علیه بشریت که روی «داعش» را سفید کرده، ندارد؟

حسن روحانی هجده خرداد ۹۲ در گردهمایی انتخاباتی در ورزشگاه شیرودی گفته بود:

«منزلت را به زنان باز خواهم گرداند، من به کمک پلیس کاری خواهم
کرد که امنیت واقعی باشد. کاری می کنم که همه زندانی‌ها آزاد شوندو دختران ما در خیابان احساس امنیت کنند»

آیا قرار بود امنیت دختران مردم در خیابان‌های کشورمان ایران تأمین شود، یا امنیت آقازاده‌ها و خانوم زاده‌ها در خارج از ایران؟

https://www.facebook.com/video.php?v=634159899950237
در روز‌های گذشته بعضی از بانوان محترم این سوال را در فضای مجازی مطرح کرده اند که «آقای روحانی! دختران در اسید سوخته، ارزش یک ابراز تاسف ساده را نداشتند؟»

حال جهت یافتن پاسخ این سوال رجوع می‌کنیم به کتاب خود حسن روحانی فردی که از طراحان حجاب اجباری زنان بود و همچنین نامهٔ «خودکشی پسر روحانی به دلیل نفرت از نقش پدرش در حکومت اسلامی و اعدام های دسته جمعی».

به نظر شما حسن روحانی (فریدون) که سخنان پسرش او را از اهداف شومش باز نداشت و راه خود را ادامه داد، آیا اکنون میتواند عمیقا برای «دختران در اسید سوخته» ابراز تأسف نماید؟

متن نامه پسر روحانی به نقل از نیویورک پست چنین است: «من از دولت شما متنفرم، از دروغ ها ، از فساد شما، از دین شما، از دورویی و نقاق و ارزش گذاری های دوگانه شما، …»

خودکشی، پسر بزرگ حسن روحانی به دلیل مخالف با سیستم حکومتی اسلامی که پدرش با آن همکاری داشته بوده. خودکشی پسر بزرگ حسن روحانی در ۲۱ سال پیش چنانچه در نامه خودکشی خود بیان کرده به دلیل شرمسار بودن از اقدامات و پست های پدر خود در حکومت اسلامی ” واز وابستگی پدر خود به رژیم ” بوده.

حسین روحانی، و او هنوز هم در سال ۱۹۹۲ در سن ۲۳ سالگی در حالی که هنوز دانشجو بوده به خودکشی دست زد، او احساس گناه زیادی به این واقعیت داشته که پدرش بخشی از سیستم اعدام عمده فروشی مبارزه تا پس از جنگ، ایران – عراق، کابل ها، کابل مرگ بسیاری از مخالفان اظهار نظر، “از جمله برخی از دوستان و همکاران خود را در این مطالعه، وی در قسمتی از نامه خودکشی خود چنین بیان کرده که “، و یک راه حل نمی بینم به جز خودکشی” او همچنین ذکر کرده از این واقعیت که پدرش در آن سال، مسئول مدیریت از زمان جنگ تا جمهوری هاشمی رفسنجانی، بسیار شرمسار است.

او احساس گناه زیادی برای این واقعیت داشته که پدر خود بخشی از سیستم مبارزات انتخاباتی و اعدام های دسته جمعی بخصوص پس از جنگ، ایران – عراق بوده که طناب مرگ را به گردن بسیاری از مخالفان، از جمله برخی از دوستان و همکاران خود او انداخته بوده.

http://goo.gl/3jMtzi

حسن روحانی در کتابش اعتراض زنان به حجاب اجباری‌ ر ا به غر زدن تعبير کرد و علی‌ رغم نظر آقای طالقانی كه معتقد به اختیاری بودن حجاب بود گفت: در ستاد ارتش با دوستان تصمیم گرفتیم حجاب الزامی کنیم، که آغازی برای وزاتخانه‌ها و ادارات دولتی باشد …

http://goo.gl/6V4CbG