آلبوم ملک جمشید

آلبوم ملک جمشید

هرچند که برپایه برخی از گرفتاری ها ی موجود در زمینه پخش آلبوم ملک جمشید (که از تاریخ تولید آن اکنون ۱۲ سال می گذرد) نمی توانم در نوروز، آن رابه پیشگاه شما گرامیان ارمغان دهم ، اما امیدوارم ترانه نوروز این آلبوم را ( با اجرای تازه ) از من بپذیرید. برای هر یک ازشما یاران مهربانم آرزوی تندرستی و پیروزی را در سال تازه دارم .

این ترانه (نوروز) با مهر و کوشش یار گرامی و هنرمند آقای محمود رضا نورانی با نگاره هایی زیبا و در خور شعر ترانه هماهنگ شده است که اجرای ترانه را شیرین تر می کند. براین پایه از ایشان سپاس فراوان دارم .

همچنین درآستانه سال نو لازم می دانم که از همه کوشش های بی دریغی که نشانگر مهرورزی فراوان بهزاد گرامی می باشد سپاس ویژه داشته باشم وسال نو را به ایشان و خانواده ارجمند شان شاد باش بگویم.

کورش یغمایی

 

با سپاس بیکران از استاد کوروش یغمایی بابت مهری که همیشه نسبت به من دارند ، جشن نوروز و سال نو را به ایشان و خانواده گرامی یغمایی شاد باش می گویم .

در خصوص این پست باید بگویم که چندی پیش آقای محمود رضا نورانی اقدام به ساخت ویدئوی نوروز نموده که پس از ارسال آن برای ما بنا بر تصمیم استاد کوروش یغمایی نسخه اصلی ترانه نوروز(که در آلبوم ملک جمشید خواهد بود) در اختیار ایشان قرار گفت تا بر اساس این ترانه ویدئوی جدید دیگری را تدوین نمایند .
با سپاس از ایشان که در کمترین زمان ممکن ویدئو را تهیه و ارسال نمودند ، شما را به تماشای این پیشکش نوروزی زیبا دعوت می نمایم .
نوروز بر همه ایرانیان خجسته باد …