همدلی و همزبانی احمد کیارستمی عضو هیئت مدیره سازمان نایاک با علی‌ خامنه ای 

همدلی و همزبانی احمد کیارستمی عضو هیئت مدیره سازمان نایاک با علی‌ خامنه ای 

همدلی و همزبانی احمد کیارستمی عضو هیئت مدیره سازمان نایاک با علی‌ خامنه ای

kiarostami

علی‌ خامنه ای در سخنرانی‌ خود در حرم خمینی در نخستین روز از سال ۱۳۹۴: بدخواهان ملت ایران صریحاً گفته‌اند که هدف آنها از فشار اقتصادی، یک هدف سیاسی یعنی ایجاد نارضایتی در مردم و برهم زدن امنیت کشور با قرار دادن مردم در مقابل دولت و نظام است.

خامنه ای با تاکید بر اینکه مقابله با این چالش، نیازمند همراهی و همدلی همه نیروها و مسئولان و جدی گرفتن موضوع اقتصاد است، چهار نکته را متذکر شد …

احمد کیارستمی عضو هیئت مدیره سازمان نایاک – ۱۶ فروردین ۱۳۹۴:

“این اپوزیسیون به حل مسائل علاقه ای ندارد، به دنبال تعمیق بحران هاست. دوست دارد با تعمیق بحران ها انقلابی صورت بگیرد، نظام سیاسی سرنگون شود تا فرصت حضورش در ساختار قدرت فراهم شود.”
من چندین نفر از اینا رو شخصا می‌شناسم …

***
با توجه به اینکه جناب آقای احمد کیارستمی وقتی‌ در صفحه فیس‌بوک در زیر همین مطلب یک سوال از او پرسیده شد، پرسش کننده را بلاک نمود، مایل هستیم سوال را در فضای عمومی‌ مطرح نماییم:

ما هم یک سازمان بدنام میشناسیم به نام نایاک با مدیریت تریتا پارسی‌، که در فوریه ۲۰۱۵ در دادگاه تجدید نظر واشنگتن به دلیل دروغگوئی، خلافکاری به مجازات رسید.

گویا سالهاست که فرصت حضور احمد کیارستمی در ساختار قدرت فراهم شده …

آیا همکاری احمد کیارستمی با لابی رژیم در واشنگتن و همدلی و همزبانی با آیت‌الله خامنه ای باعث شده این آقازاده بتواند با گذاشتن کمی‌ ریش و تغییر چهره بدون هیچ مشکلی‌ از سن فرانسیسکو به ایران سفر کرده و کله پاچه را در تهران میل کند؟

جناب آقای کیارستمی این سازمان نایاک است که به حل مسائل علاقه ای ندارد، با دروغ گویی و فریبکاری با طمع به منافع کلان اقتصادی، بحران هایی که جمهوری اسلامی میافریند را لاپوشانی می‌کند تا این نظام ولایت مطلقه فقیه سرنگون نشود و از برقراری یک حکومت سکولار دموکراسی جلوگیری به عمل می‌‌آورد.

انتقاد به نایاک و بحث در مورد این سازمان از هنگامی آغاز شد که کارفرمای آقای تریتا پارسی یعنی باب نی در سال ۲۰۰۶ تحت تعقیب قضائی قرار گرفت و بجرم رشوه گیری و فساد روانه زندان شد. یکی از جرم‌های ایشان دریافت رشوه از دو قاچاقچی مقیم لندن بود که در صدد خرید یک هواپیمای تشریفاتی برای رهبر جمهوری اسلامی بودند.

۱۰ فوریه ۲۰۱۵، دادگاه تجدید نظر واشنگتن نظر نهائی خود در مورد مجازات مالی نایاک و تریتا پارسی را اعلام کرد و با اشاره به دروغگوئی‌های مستمر و تقلبات گسترده آنان در جریان شکایت حقوقی‌شان از حسن داعی، رأی دادگاه اولیه را تأیید و نایاک و تریتا پارسی رابه پرداخت جریمه مالی محکوم نمود.

و حسن داعی پس از پیروزی در دادگاه تجدید نظر واشنگتن نوشت: به تریتا پارسی و دیگر دلالان رژیم نیز باید گفت که میتوان روی خون مردم ایران تجارت کرد و با دلالی و خدمت به آخوندهای خونخوار، به مال و منال رسید اما لعن و نفرین مردم ستمدیده ایران و همه آزادیخواهان، در هر مکان و هر زمان، همراه آنان خواهد بود.

احمد کیارستمی همچنین ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ در صفحه فیسبوک خود نوشت: “به این مرد (تریتا پارسی‌)، تیمش و آنچه که آنها انجام میدهند افتخار می‌کنم”

مستند ویدئویی: ماجرای خرید هواپیمای تشریفاتی ۱۲۰ میلیون دلاری برای رهبر

ماجرای خرید هواپیمای تشریفاتی ۱۲۰ میلیون دلاری برای رهبر مستند ویدئویی بر اساس مدارک دادگاه لندن، دادگاه واشنگتن و رسانه‌های داخل کشور. چگونه در سال ۲۰۰۳ ( در زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی ) رژیم ایران ۱۲۰ میلیون دلار به دلال لندنی داد تا هواپیمای سلطان برونئی را برای رهبر جمهوری اسلامی بخرد و با حل مشکل تحریم به تهران بفرستد. نقش باب نی نماینده فاسد کنگره آمریکا و کارفرمای تریتا پارسی در این ماجرا
یکی‌ از بخش‌های قابل توجه این گزارش نامه‌ای است که بر اساس سند دادگاه به دست آمده و تریتا پارسی طرح مشترک خود را برای راه‌اندازی لابی نایاک توضیح داده. شایان ذکر است تریتا پارسی‌ و نایاک یکی‌ از حامیان حسن روحانی در انتخابات ۲۰۱۳ بود.
بخش هائی از نامه تریتا پارسی به روی کافی: برای جلب اعتماد ایرانیان، هدف نهائی خودمان را فعلا مطرح نکنیم
اگرچه وظیفه اصلی این لابی باید بهبود رابطه ایران و آمریکا و برداشتن تحریم ها باشد اما در مرحله اول بایستی روی موضوعاتی کار کرد که حساست کمتری ایجاد میکند مثل مشکل ویزا یا تبعیض علیه ایرانیان ….
اگر در آغاز کار روی اینگونه موضوعاتی که بحث انگیز نیست متمرکز شویم، اینکار باعث کسب اعتبار لابی ما در میان جامعه ایرانیان می شود.
با انسانی جلوه دادن لابی خودمان هم میتوانیم اعتماد جامعه ایرانی را بخود جلب کنیم و هم میتوانیم برای پیروزی در کنگره آمریکا ازآن استفاده کنیم.
اگرچه حامیان اصلی لابی ما تاجران هستند اما باید حتما یک چهره انسانی به این لابی و اهداف آن داد. کمپانی های نفتی نیز که در صف اول برداشتن تحریم ها هستند، تاکنون نتوانسته اند به کارزار خود یک چهره انسانی بدهند و مثلا در توجیه فعالیت های خود، از اینگونه دلائل استفاده کنند: “ما برای ایرانیان بی گناهی که در چنگال رژیم دیکتاتوری ایران هستند نگرانیم”

https://www.youtube.com/watch?v=W1JoIhxCKdc

Sepidedam