دوران طلایی امام: تجاوز به یک دختر بچهٔ ۴ ساله در نجف

دوران طلایی امام: تجاوز به یک دختر بچهٔ ۴ ساله در نجف

 دوران طلایی امام: تجاوز به یک دختر بچهٔ ۴ ساله در نجف

پخش ویدیو
گاهی بعضی از مطالب مهم با وجود آنکه در اینترنت منتشر میشوند، آنطور که باید و شاید دیده نمی‌شوند، چرا که در همان بدو انتشار عده‌ای از عوامل حکومت به سمت مطلب منتشر شده در فیسبوک یا بالاترین حمله میکنند، و با فحاشی، کامنت‌های بی‌ ربط، … تلاش میکنند آن‌ خبر دیده نشود و یا به عنوان یک شایعه به فراموشی سپرده شود.

یکی‌ از این خبر‌ها سخنان شیخی است که به زبان انگلیسی و آلمانی‌ هم ترجمه شده است. شاید در وهله نخست داستان تکاندهنده او شایعه به نظر برسد، اما وقتی‌ در کنار نوشته‌های خود خمینی در کتاب تحریر الوسیله و گفته افرادی چون دکتر شاپور بختیار و دکتر فریدون فرخزاد قرار میدهیم، سندیت بیشتری پیدا می‌کند! حال سخنان شیخ را با هم می‌خوانیم می‌شنویم که می‌گوید:

خمینی در دوران تبعیدش در عراق به همراه یکی‌ از مریدان خود به نام سید حسین به خانهٔ یکی‌ از آشنایان به نام سید صاحب میرود. سید صاحب دختری ۴ ساله داشته که بسیار زیبا بوده! پس از صرف شام، خمینی بی‌ مقدمه از صاحب خانه درخواست می‌کند که دختر ۴ ساله اش را به عقد موقت(صیغه) خود دراورد!!! صاحب خانه نیز با افتخار می‌پذیرد!!

آن شب سید حسین مرید خمینی صدای جیغ گریه ی دخترک ۴ صالح را تا صبح از اتاق خمینی میشنود، صبح که میشود، سید حسین نگاهی‌ سرزنش آمیز به خمینی میاندازد، خمینی که متوجه این نگاه میشود، به سید حسین میگوید که برای ارضای جنسی‌ خود فقط از “لای پای” دخترک استفاده کرده، و این در اسلام حلال است!!!!