یادمان و بزرگداشت داریوش صولتی 

یادمان و بزرگداشت داریوش صولتی 

image1یادمان و بزرگداشت داریوش صولتی گه هفته گذشته در روز چهارم مارچ و در جدال با بیماری بی امان سرطان , دار فانی را وداع گفته بود در فضایی بسیار صمیمی و مملو از احساساسات پرشور گه آکنده ازداستان پرشورزندگی زنده یاد داریوش عزیز بود در Kenwood Golf and Country Club in Bethesda, Maryland  برگزارشد.
نسرین نواب همسر داریوش و همراه زندگی او از خاطرات پر ماجرایشان در مصاف با فراز و نشیب و تلاطم پیش و بعد از انقلاب ایران و همزیستی پر تنش خود همچون رمان نا نوشته ای از ماجراها و خصوصیات ویژه داریوش و استواری و روح بزرگ او و تاثیرش بر اطرافیان سخن گفت. وابستگان داریوش و نسرین نیز هریک گوشه هایی از زندگی با داریوش را با شعر وکلام خود به تصویر گشیدند. در پایان حسام یوسفی به همراهی نوای محزون سنتورهنرمند جوان پیام یوسفی شعری از مولانا را به مقتضای مجلس ترحیم داریوش عزیز سرود.

 

یادش گرامی و ماندگار

 

 *****


فامیل و دوستان عزیز

 

داریوش عزیز ما در روز اول مارچ پس از یک جدال بی امان با سرطان دار فانی را وداع گفت.
برای بزرگداشت و یادمان داریوش عزیز و همدردی با همسرش نسرین نواب و بازماندگان او روز یکشنبه 5 مارچ  ساعت 3 – 5 در ادرس زیر گرد هم میاییم.
Address: 5601 River Rd, Bethesda, MD 20816
 Kenwood Golf and Country Club in Bethesda, Maryland.

Friends and family, on Sunday we will celebrate the life of Daryoush Solati from 3-5pm at Kenwood Golf and Country Club in Bethesda, Maryland. 


Our dear and lovely Daryoush left this world on March 1 after a tough fight with cancer. We gather to honor and remember him together. Please join his partner Nasrin, his siblings and extended family on Sunday in remembrance.