مادر حسین رونقی:«حسین در زندان از دست من می رود»

مادر حسین رونقی:«حسین در زندان از دست من می رود»

مادر حسین رونقی:«حسین در زندان از دست من می رود»

۱۱۰۴۶۹۴۲_۱۶۳۹۲۷۹۱۴۶۳۰۲۴۹۱_۳۶۴۷۸۱۱۹۳۱۱۸۶۷۳۹۹۷۹_n
__________________
«سیدحسین رونقی ملکی»، فعال مدنی که در سال‌های گذشته بنا به اتهامات سیاسی در زندان بود، بار دیگر در روز شنبه ۹ اسفندماه ۱۳۹۳ با «حیله و فریب» دادسرا و دادگاه انقلاب به زندان اوین بازگردانده شد.
__________________
بازگشت حسین رونقی به زندان درحالی است که پیش تر به او گفته شده بود به علت آن‌که بیماری حاد کلیوی او «صعب العلاج» تشخیص داده شده، مشمول «عفو رهبری درعید فطر» قرار گرفته است. درفهرست طولانی مشمولین عفو عید فطر، بیماران صعب العلاج نیز از ادامه حبس معاف شده بودند. حالا «زلیخا موسوی» مادر«سیدحسین رونقی ملکی» می‌گوید معاون دادستان(خدابخشی) به او گفته است که «من عفو رهبری را قبول ندارم و حسین را هر طور که شده به زندان باز می‌گردانم.»
مادر این زندانی سیاسی می‌گوید «سیدحسین رونقی ملکی» دست به اعتصاب غذا زده و از دارو و درمان در زندان محروم است. او می‌گوید «حسین در زندان از دست من می رود.»

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظلم‌های رفته بر وی و خانواده اش می‌گوید:« اگر حسین از دست برود، من هم مانند مادر ستار بهشتی هر کاری از دستم بر بیاید برای رسوا کردن ظالمان انجام خواهد داد و این برای حکومت هزینه بسیاری خواهد داشت.»

خانم «موسوی» گفته است که «حسین بدون اطلاع من دست به اعتصاب غذا زده است، چون من می‌دانم اعتصاب غذا او را خواهد کشت و برای وی ضررهای جسمی بسیاری خواهد داشت. برای جلوگیری او از اعتصاب غذا گفته بودم که اگر داخل زندان اعتصاب غذا کنی، من بیرون از زندان پا به پای تو اعتصاب غذا خواهم کرد.» با این حال حسین رونقی در تماسی که با مادرش از بند ۸ زندان اوین داشته است گفته که «رفتار ماموران درون زندان با من اصلا خوب نیست و آن‌ها قصد دارند مرا در زندان بکشند.»