به مناسبت سال‌روز تولد بهرام بیضایی

به مناسبت سال‌روز تولد بهرام بیضایی

 به مناسبت سال‌روز تولد بهرام بیضاییScreen Shot 2015-12-27 at 6.28.37 PM

سه سال پیش افتخار پیدا کردم که این کلیپ را به سفارش بنیاد فرهنگ بسازم. حالا به مناسبت سال‌روز تولد بهرام بیضایی، به نظرم آمد که تماشای دوباره‌اش خالی از لطف نیست. پیش‌کش به علاقمندان استاد. – توضیح درباره موسیقی‌:همه قطعات موسیقی استفاده شده در این کار از ساخته‌های محمدرضاخان درویشی‌ست. موسیقی آغازین و انتهایی از فیلم «وقتی همه خوابیم» آمده و موسیقی میانی از نمایش «افرا». صدای آواز فوق‌العاده‌ای هم که در موسیقی میانی می‌شنوید کار هنرمند گرامی خانم «مامک خادم» است. لینک یوتیوب: https://youtu.be/3SG2nA2MB2E #FarhangFoundation #BahramBeyzaie #بهرام_بیضایی

‎Posted by Ala Mohseni on‎ پنج‌شنبه, دسامبر 24, 2015

سه سال پیش افتخار پیدا کردم که این کلیپ را به سفارش بنیاد فرهنگ بسازم. حالا به مناسبت سال‌روز تولد بهرام بیضایی، به نظرم آمد که تماشای دوباره‌اش خالی از لطف نیست. پیش‌کش به علاقمندان استاد.
– توضیح درباره موسیقی‌:
همه قطعات موسیقی استفاده شده در این کار از ساخته‌های محمدرضاخان درویشی‌ست. موسیقی آغازین و انتهایی از فیلم «وقتی همه خوابیم» آمده و موسیقی میانی از نمایش «افرا». صدای آواز فوق‌العاده‌ای هم که در موسیقی میانی می‌شنوید کار هنرمند گرامی خانم «مامک خادم» است.
لینک یوتیوب: https://youtu.be/3SG2nA2MB2E
‪#‎FarhangFoundation‬  ‪#‎BahramBeyzaie‬ ‫#‏بهرام_بیضایی‬